Klacht Riverty: Brief "laatste herinnering" met onterechte administratiekosten omdat nooit betaalmails ontvangen.

E.

Ik heb per post een brief "laatste herinnering" ontvangen van afterpay aangaande een bestelling bij De Online Drogist. Hierop staan 2 x administratiekosten van bij elkaar 16,50 euro. De bestelling bedraagd 23,32 euro. Ik heb direct de klantenservice gebeld, omdat ik nooit een betaalmail van deze bestelling heb ontvangen. De dame gaf aan dat ik gewoon moest betalen en eventueel een klacht kon indienen bij afterpay. Dit gelijk gedaan natuurlijk, maar ook die dame gaf aan dat het allemaal niet aan hun lag en dat ik gewoon moet betalen. Inmiddels ben ik er via klacht.nl achtergekomen dat ik niet de enige gedupeerde ben met hetzelfde verhaal.

Op klacht.nl het volgende:
- Klacht van Laurens19630 op 31 mei 2021 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: Sturen geen mail over een betaling
- Klacht van HartenH op 07 november 2020 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: Nooit betalingsverzoek ontvangen
- Klacht van eddie olsen op 27 juli 2020 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: Geen factuur ontvangen
- Klacht van MCV98 op 08 juni 2020 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: Ik heb nooit een rekening ontvangen en nu komen de aanmaningen
- Klacht van ik10 op 11 december 2019 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: Geen factuur via mail ontvangen
- Klacht van Opgelicht en verbaasd op 28 oktober 2019 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: Hoge kosten zonder herinnering 1 of 2 te hebben gezien!
- Klacht van Ri3tk3rk op 16 september 2019 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: laatste herinnering per post: factuur, 1e en 2e herinnering per mail nooit ontvangen!!
- Klacht van IsaacLakerveld70 op 11 juli 2019 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten
Onderwerp: Mails die niet aankomen

Ik ben gestopt met lezen op pagina 7 van de 49 pagina’s met 10 klachten per pagina. Ik ben dus héééél duidelijk niet de enige gedupeerde en ik hoop dat hier werk van wordt gemaakt! Bij voorbaat dank

Ik wil dat afterpay dit probleem tot de bodem uitzoekt en het probleem oplost, zodat ze betrouwbaar wordt voor iedereen die gebruik maakt van deze dienst. Daarnaast wil ik natuurlijk kwijtschelding van de administratiekosten.
Ik ben helemaal niet voorzien van alle informatie beste Marcella. Ik heb gisteren bovenstaande lijst met klachten op klacht.nl naar je collega Klazina gemaild, maar van haar (nog) geen reactie ontvangen. Jullie zullen toch echt heel serieus met onderzoek, uitleg en kwijtschelding moeten komen!!!

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat ontzettend balen dat je onze berichten niet hebt mogen ontvangen.

Wij zien dat er via de e-mail al contact is geweest met één van mijn collega's en dat je voorzien bent van alle informatie.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?