Klacht Riverty: Communicatie is bar slecht tussen opdrachtgever en AfterPay.

Klachtnummer
# 539432
Gebruiker
Tinus Tussen Gas.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte Afterpay.

Ik zou uw opdrachtgever niet betaald hebben?... Vreemd, dat ik van jullie dan een compliment kreeg dat ik netjes keurig betaald heb.

Gewenste oplossing

Dat als ik betaald hebt, dat ik niet een herinnering krijg van zowel opdrachtgever als zowel AfterPay dat ik dus niet betaald zou hebben, dus heb de bewijzen naar de onlinedrogist.nl per mail doorgestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor jouw bericht.

    Helaas is het voor ons niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Wij raden jou aan om telefonisch contact met ons op te gaan nemen, zodat wij dit met jou op kunnen gaan pakken.

    Je kan ons op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur bereiken op 020 - 7 230 270.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen