Klacht Riverty: Dubbel betaald

Klachtnummer
# 566251
Gebruiker
De Graaf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

28 September heb ik per ongeluk dubbel betaald tot op de dag van vandaag mee bezig, bijna elke dag!! bel ik hun en mail ik hun " waar met mailen geen 1 van alle mails op word gereageerd"
Ze hebben het druk geen genoeg personeel en werken over en als ik vraag of ik de leiding gevende ken spreken word er gezegd die is er niet en ook niet bereikbaar nou uit gepraat ben je bent dat achterlijke asso bedrijf!!

Gewenste oplossing

Per direct mijn geld terug!!!

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen