Klacht Riverty: DUBBELE BETALING

bambie06

Dubbele betaling!

Op 20 september heb ik een bedrag over gemaakt naar afterpay , ik ging ervan uit dat dit bedrag 1 keer was afgeboekt . Tot mijn verbazing zag ik op mijn bankafschrift dat deze betaling 2x was afgeschreven van mijn bank.
ik heb afterpay gemaild , ik kreeg een algemeen email dat het bedrag binnen 10 werkdagen terug geboekt zou worden. Helaas na 10 werkdagen had ik mijn geld nog niet. Ik heb via de email contact opgenomen, mij werd verteld dat ik mijn afschriften moest laten zien ,heb ik dus gedaan .de financiele afdeling zou hiernaar kijken. 5 dagen later had ik mijn geld nog niet. Ik heb via de chat weer contact opgenomen met Afterpay. Ik moesrt ALWEER mijn bankafschriften tonen, heb ik gedaan afterpay liet weten dat ze geen dubbele betaling van mij hebben ontvangen! . Ik heb daarna2x gemaild maar heb nog steeds geen geld terug ontvangen.Ik heb nog een factuur open staan maar heb ze laten weten dat ik deze niet ga betalen zolang ik mijn teveel betaalde x niet terug heb

MIJN GELD TERUG STORTEN
Ik snap niet waarom mjn klacht gesloten is .ik heb mijn teveel betaalde bedrag nog steeds niet terug. De financiële afdeling is ermee bezig zeggen ze .het is nu al 3.5 weken. Waardeloos!

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk het teveel betaalde bedrag retour wilt gaan ontvangen.

Wij zien dat onze collega's dit door hebben gezet naar onze financiële afdeling, echter hebben wij op dit moment nog geen update voor jou. Zodra wij een update hebben, dan zullen wij dit per e-mail aan jou terugkoppelen.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?