Opgelost door Riverty: Een 'laatste herinnering' per post gekregen van iets wat ik niet heb besteld en niet heb ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 494166
Gebruiker
Cornelis
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb notabene een 'laatste herinnering' per post gekregen van iets wat ik niet heb besteld en niet heb ontvangen.
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat hier sprake is van identiteitsfraude.

Gewenste oplossing

Oplossen!
Geboden oplossing
Ik heb vandaag via mail een bevestiging van Afterpay ontvangen. "AfterPay neemt uw melding in behandeling en heeft het facturatieproces per direct voor u stopgezet. De gebruikte gegevens zijn geblokkeerd om mogelijk verder misbruik te voorkomen." Hopelijk kunnen ze diegene die mijn adresgegevens heeft misbruikt achterhalen. Ik ga ervan uit dat dit voor mij nu is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor jouw feedback.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij willen dit graag voor jou oplossen, maar zou je ons dan kunnen bellen op 020 - 7 230 270.

    Met vriendelijke groet
    Marcella
  2. Auteur
    Cornelis
    Datum
    Goed dat er snel gereageerd wordt. Ik heb telefonisch contact opgenomen via het gegeven telefoonnummer met Afterpay.
    Met een vriendelijke dame gesproken en zij zou mijn adresgegevens blokkeren voor Afterpay om verder misbruik tegen te gaan. Tevens zou zij mijn melding intern doorzetten naar hun fraude-desk. Ben benieuwd wanneer ik hiervan een terugkoppeling krijg.
  3. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Super om te lezen dat het is opgepakt, dan gaat het helemaal goed komen.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen