Opgelost door Riverty: Factuur ontvangen van product die ik niet besteld en ontvangen heb

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 517740
Gebruiker
MarjonHorsthuis
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Factuur ontvangen van een Black en Dekker steam mop van Blokker.nl en deze heb ik nooit besteld en ontvangen. Heel vervelend dat ik nu hiervan een factuur ontvang. Ik zie dit graag opgelost door jullie.

Gewenste oplossing

Factuur annuleren.
Geboden oplossing
Ik heb een melding gedaan bij de politie, maar zowel de politie als afterpay ondernemen geen actie verder tegen degene die fraude heeft gepleegd. Het zou niet mogelijk moeten zijn dat zo makkelijk een bestelling kan worden gedaan met een adres van een ander en een mailadres van een ander. De politie is dagelijks bezig met dit soort fraude omdat jullie het te makkelijk maken voor de mensen om om deze manier een bestelling te plaatsen. Jullie zouden dit meer moeten beveiligen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Verstandig dat je dan contact met ons opneemt.

    Wij raden jou aan om telefonisch contact met ons op te gaan nemen, zodat wij dit verder met jou op kunnen gaan pakken.

    Je kan ons telefonisch bereiken op werkdagen via 020 - 7 230 270 tussen 09.00 - 18.00 uur.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen