Opgelost door Riverty: Factuur ontvangen van product die ik niet besteld en ontvangen heb

content Opgelost
MarjonHorsthuis

Factuur ontvangen van een Black en Dekker steam mop van Blokker.nl en deze heb ik nooit besteld en ontvangen. Heel vervelend dat ik nu hiervan een factuur ontvang. Ik zie dit graag opgelost door jullie.

Factuur annuleren.
Ik heb een melding gedaan bij de politie, maar zowel de politie als afterpay ondernemen geen actie verder tegen degene die fraude heeft gepleegd. Het zou niet mogelijk moeten zijn dat zo makkelijk een bestelling kan worden gedaan met een adres van een ander en een mailadres van een ander. De politie is dagelijks bezig met dit soort fraude omdat jullie het te makkelijk maken voor de mensen om om deze manier een bestelling te plaatsen. Jullie zouden dit meer moeten beveiligen.

AfterPay
    Beste,

Verstandig dat je dan contact met ons opneemt.

Wij raden jou aan om telefonisch contact met ons op te gaan nemen, zodat wij dit verder met jou op kunnen gaan pakken.

Je kan ons telefonisch bereiken op werkdagen via 020 - 7 230 270 tussen 09.00 - 18.00 uur.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?