Opgelost door Riverty: Fraude door afterpay of lek en moeilijk beteikbasr

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 514094
Gebruiker
Gedoezeg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een ' laatste herinnering ' in mijn brievenbus gekregen van afterpay van iets wat ik niet besteld heb..ik lees bij meer klachten dat afterpay beweert eerdere herinneringen gestuurd te hebben masr wat niet zo is . Ook niet per mail ..via hun digitale chat met sofie wordt er doorgehamerd over herinneringsmails maar heb geen mail ontvangen ook staat er bij dat de eerste herinnering bij hun gratis is maar in de brief wordt voor eerste herinnering 21,- afgetikt . Dit is mijn vermoeden van fraude door hunzelf want iemand die mij kwaadgexind is kan niet ook nog es zorgen dat de eerste twee herinneringen van afterpay niet aankomen.

Gewenste oplossing

Fraudeonderzoek
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij zien dat er vandaag al contact is geweest met één van mijn collega's.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen