Klacht Riverty: Fraude

Klachtnummer
# 581376
Gebruiker
M.L. van den Berg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via Afterpay hebben wij rekeningen gehad van bestellingen en leveringen aan een persoon met dezelfde achter naam maar andere voornaam en zelfde adres. De goederen zijn afgehaald bij een afhaalpunt in de buurt, we hebben een advocaat ingeschakeld en die is er met veel moiete achtergekomen waar de goederen afgeleverd zijn. Wij hebben in december een brie van een incassobedrijf gehad , wwar ook nog een niuwe bestelling instond waar we zelfs geen rekeningen over ontvangen hebben.

Gewenste oplossing

Informatie van Consumentenbond over hoe deze zaken worden aangepakt. Ik heb inmiddels wel begrepen dat dit vaak voorkomt.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.L. van den Berg,

    Vervelend dat er brieven zijn ontvangen voor bestellingen die niet door de bewoners geplaatst zijn.
    Ons advies is om in dit geval in contact te gaan met de afzender van de brieven (het incassobureau).

    Zij kunnen dan verder nagaan wat er aan de hand is en kunnen eventueel een onderzoek starten.

    Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Silko

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen