Klacht Riverty: geen gebruik van after kunnen maken

Klachtnummer
# 323266
Gebruiker
Renske
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kan geen gebruik maken wat after pay terwijl mijn bedrag maar 40 euro is dus dit moet geen probleem zijn.

Gewenste oplossing

oplossing hoe ik er wel gebruik van kan maken als ik iets bestel

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R. van de Wijdeven.,

    Bedankt voor je mail en je keuze voor AfterPay! We begrijpen dat je helaas geen bestelling hebt kunnen plaatsen met AfterPay als betaalmethode en dat je hier graag meer over wilt weten.

    Er is bij ons geen (recente) bestelpoging zichtbaar. Je kunt nogmaals proberen om te bestellen met AfterPay. We vermoeden dat het formulier dat je hebt ingevuld bij de webwinkel niet goed verwerkt kan worden, omdat er ergens een typefout is gemaakt of omdat een verplicht veld niet is ingevuld.

    Misschien heb je iets aan onderstaande tips:

    - Een tien-cijferig, geldig telefoonnummer is verplicht als je gebruik maakt van AfterPay
    - Is er een rekeningnummer ingevuld? Dan moet deze in het juiste formaat worden doorgegeven. Dit betekent zonder spaties, punten of andere tekens
    - Heb je je geboortedatum goed en op de correcte manier ingevuld?

    Mocht het met onze tips onverhoopt nog niet lukken, overleg dan met je webshop of zij kunnen nagaan waar het fout gaat.

    We vertrouwen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag terug bij AfterPay!

    Met vriendelijke groet,
    Monique

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen