Klacht Riverty: geen gebruik van after kunnen maken

Renske

Kan geen gebruik maken wat after pay terwijl mijn bedrag maar 40 euro is dus dit moet geen probleem zijn.

oplossing hoe ik er wel gebruik van kan maken als ik iets bestel

AfterPay
    Beste R. van de Wijdeven.,

Bedankt voor je mail en je keuze voor AfterPay! We begrijpen dat je helaas geen bestelling hebt kunnen plaatsen met AfterPay als betaalmethode en dat je hier graag meer over wilt weten.

Er is bij ons geen (recente) bestelpoging zichtbaar. Je kunt nogmaals proberen om te bestellen met AfterPay. We vermoeden dat het formulier dat je hebt ingevuld bij de webwinkel niet goed verwerkt kan worden, omdat er ergens een typefout is gemaakt of omdat een verplicht veld niet is ingevuld.

Misschien heb je iets aan onderstaande tips:

- Een tien-cijferig, geldig telefoonnummer is verplicht als je gebruik maakt van AfterPay
    - Is er een rekeningnummer ingevuld? Dan moet deze in het juiste formaat worden doorgegeven. Dit betekent zonder spaties, punten of andere tekens
    - Heb je je geboortedatum goed en op de correcte manier ingevuld?

Mocht het met onze tips onverhoopt nog niet lukken, overleg dan met je webshop of zij kunnen nagaan waar het fout gaat.

We vertrouwen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag terug bij AfterPay!

Monique

Ook een klacht indienen over Riverty?