Klacht Riverty: Geen herinnering wel incassokosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653249
Gebruiker
Dipdap
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen herinnering ontvangen via de mail. Opeens dubbele incassokosten en niemand die mij te woord wil staan

Gewenste oplossing

Telefonisch contact en een nette oplossing
Geboden oplossing
Ik heb al een mail gestuurd naar klachten@riverty.com en gebeld. Ik krijg van iedereen hetzelfde antwoord: dat ik zelf akkoord ben gegaan met de voorwaarden van de Riverty app. Dat ik geen mails heb ontvangen (en dit ligt niet aan mijn spam filter) daar wordt niet naar geluisterd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Riverty
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen