Klacht Riverty: geen sms meer van AfterPay

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 580019
Gebruiker
manuel 004
Datum
1 reactie

Details

Klacht

sorry AfterPay heeft weer een sms gestuurt omdat ik geen bedrag van 20,65 niet heeft betaald dat ik heb wel gedaan kunt u nagaan

Gewenste oplossing

na kijken
Geboden oplossing
ik snap niet van Afterplay dat het niet betaald is
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat u een sms hebt ontvangen terwijl u al heeft betaald!

    Zou u ons een mail kunnen sturen met uw gegevens + uw betaalbewijs naar: klachten@afterpay.nl? Dan zoeken wij graag voor u uit hoe dit komt.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Lenie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen