Opgelost door Riverty: gratis actie en nu aanmaningen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101194
Gebruiker
Rico
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Onze zoon heeft op 12deal.com meegedaan aan een gratis actie. De 1e zoveel kandidaten kregen gratis een sieraad. Hij dus ook. Nu krijgt hij een laatste herinnering, terwijl het een gratis actie was en hij ook nooit eerder een factuur of aanmaning ontvangen heeft. Hij moet nu bij elkaar € 34,45 betalen voor iets wat GRATIS is.
Ik wil het sieraad onmiddellijk retour sturen maar ik heb geen adresgegevens en krijg ook geen reactie op mijn mail. Bellen kost 70 cent!

Gewenste oplossing

Ik wil een adres om het sieraad terug te kunnen sturen en ik wil dat het bedrijf een creditnota maakt. Dan zou ik het ook erg op prijs stellen als ze zulke misleidende reclame niet meer aanbieden voor kinderen!!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lathouwers, op 17 maart 2015 hebben wij uw vraag doorgezet naar de webshop die het betreft. Zij kunnen u verder helpen met de oplossing van uw probleem. In afwachting van een reactie zetten wij de facturatie op pauze. Hopende dat het snel word opgelost. Met vriendelijke groet, Klachtenmanager AfterPay
  2. Auteur
    Rico
    Datum
    Inmiddels contact gehad met 12 deal.com. Zij geven aan dat pakket gratis was en dat verzendkosten 8,95 waren. Ik ga het pakket terugsturen zodat ze een creditnota kunnen maken.
  3. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lathouwers,
    Fijn dat u inmiddels contact heeft gehad met 12deal.com. Zodra wij de credit hebben ontvangen zullen wij u berichten.
    Tevens willen wij u erop wijzen dat wij 2 orders in ons systeem hebben bij 12deal.com van uw zoon namelijk order 88619224 en 80786585. Indien u maar 1 bestelling heeft ontvangen verzoeken wij u nog even contact op te nemen met 12deal.com.
    Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    met vriendelijke groeten,Tamara Kers
    Klachten Manager
  4. Auteur
    Rico
    Datum
    Ik heb het sieraad retour gezonden, maar nog geen creditnota mogen ontvangen.
  5. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lathouwers,Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben de orders bekeken, 12deal.com heeft gisteren beide orders gecrediteerd. Beide orders zijn dus volledig komen te vervallen en zijn afgehandeld.
    Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    met vriendelijke groeten,Tamara Kers
    Klachten Manager AfterPay
  6. Auteur
    Rico
    Datum
    Beste Tamara, Bedankt voor de goede service. Ik had er niet veel vertrouwen in maar ben blij dat het alsnog goed is opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen