Klacht Riverty: herinnering zonder rekening

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 538399
Gebruiker
halloishierharry
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Rekening naar foutief mailadres gestuurd en opeens per post 2de herinnering alles betalen we direct via afterpay klarna e.d zelf vermoed ik dat er een oud mailadres is gebruikt van mijn vrouw door ZINZI hoe ?
Rekening nu betaald zonder extra kosten. Op ons account van AFTER PAY staat ook niets, alleen mededeling dat er geen openstaande rekeningen zijn terwijl dat adres verbonden.

Gewenste oplossing

Gewoon dat rekening is voldaan .
Geboden oplossing
Ja er is telefonisch contact geweest zonder enige bevestiging dus wat is de geldigheid daarvan. Waarom niet schriftelijke bevestiging . En dan nog wie stuurt het naar compleet oud mail adres die onbereikbaar is voor ons ZINZI of Afterpay .
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij zien dat er al contact is geweest met één van onze collega's en dat wij jou al tegemoet zijn gekomen in de administratiekosten.

    Mocht je een volgende keer enkele dagen na levering geen bericht ontvangen vanuit ons, dan is het raadzaam om eerder contact met ons op te gaan nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen