Klacht Riverty: herinnering zonder rekening

sad Niet opgelost
halloishierharry

Rekening naar foutief mailadres gestuurd en opeens per post 2de herinnering alles betalen we direct via afterpay klarna e.d zelf vermoed ik dat er een oud mailadres is gebruikt van mijn vrouw door ZINZI hoe ?
Rekening nu betaald zonder extra kosten. Op ons account van AFTER PAY staat ook niets, alleen mededeling dat er geen openstaande rekeningen zijn terwijl dat adres verbonden.

Gewoon dat rekening is voldaan .
Ja er is telefonisch contact geweest zonder enige bevestiging dus wat is de geldigheid daarvan. Waarom niet schriftelijke bevestiging . En dan nog wie stuurt het naar compleet oud mail adres die onbereikbaar is voor ons ZINZI of Afterpay .

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wij zien dat er al contact is geweest met één van onze collega's en dat wij jou al tegemoet zijn gekomen in de administratiekosten.

Mocht je een volgende keer enkele dagen na levering geen bericht ontvangen vanuit ons, dan is het raadzaam om eerder contact met ons op te gaan nemen.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?