Klacht Riverty: herinneringen die niet aankomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540365
Gebruiker
Vervelende ervaringen afterpay
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zogenaamde herinneringen van 2 bestellingen zijn nooit bij mij aangekomen en dan krijg je een dreigende brief per post met een uiterste betaaltermijn van 4 dagen en worden er 2x administratiekosten in rekening gebracht van herinneringen die zouden zijn verstuurd en mij nooit hebben bereikt in de mail en ook niet in de spam. Ik adviseer niet met Afterpay te betalen. Klarna hanteert een vele betere manier van communicatie. Dit lijkt bijna malafide om kopers op kosten te jagen en zo even 27 Euro per bestelling te innen. Helemaal klaar met deze organisatie en manier van werken.

Gewenste oplossing

andere consumenten opmerkzaam maken niet voor een afterpay betaling te kiezen
Geboden oplossing
Kreeg een zelfde reactie als na mijn eerste vervelende ervaring, hetzelfde spel wordt gespeeld. Belerend met een wijzende vinger naar de klant En de bal wordt terug gelegd bij de consument dat het aan de mailbox ligt van de klant en de spam filter. Totaal onterecht in deze. De app heeft mij geen meldingen gegeven en dan zul je zelf actief moeten inloggen. Hoe dan ook, als de betaalwijze van een online bestelling met afterpay zou kunnen, kies ik deze optie in ieder geval niet meer. Snel geld verdienen voor afterpay op deze manier. Komt lucratief over.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Jammer om te lezen dat je zo over onze service denkt.

    Wij zien dat één van onze collega's jou per e-mail al heeft voorzien van alle informatie.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen