Klacht Riverty: Herinneringskosten in rekening gebracht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 533787
Gebruiker
Brigitte van Erp
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een bestelling geplaatst bij Agradi en via Afterpay geselecteerd voor een latere betaling. Toen kwam ik erachter dat ik iets vergeten was en heb ik nogmaals een bestelling geplaats bij Agradi en via Afterpay.
Normaal betaal ik altijd direct :(

De twee facturen zijn naar mijn email verstuurd.
Helaas kijk ik te weinig in deze betreffende emailbox en ben ik dus te laat met betalen.
Bij een tweede herinnering wordt er pas een herinneringsbrief gestuurd per post.
Dan al is in rekening gebracht : 1e herinnering € 9,50 berekend + 2e herinnering 12,50 = € 22,- x 2 facturen = € 44,- zuur verdient geld.
Een dure wijze les voor mij.

Ik kan AfterPay hierover aanschrijven en vragen of zij mij kunnen vergeven voor de gemaakte fout.
Maar uit de vele reactie kan ik mij antwoord al halen.
AfterPay zal mijn doorverwijzen naar hun algemene betalingsvoorwaarden waarin staat dat deze herinneringskosten worden berekend wanneer ik te laat bent met betalen.
Voor hun een winstmodel, maar zeer klantonvriendelijk.

Weinig medeleven hier bij de berichten, dus op een kwijtschelding hoef ik niet te rekenen is mijn verwachting.


Gewenste oplossing

Kwijtschelding herinneringskosten
Geboden oplossing
Zoals voorspelt....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Tijdens het plaatsen van de bestelling ben je akkoord gegaan met de voorwaarden waarin vermeld staat dat wij digitaal (e-mail) factureren.

    Wij kunnen ons voorstellen dat je ontzettend baalt van deze administratiekosten, echter kunnen wij deze niet voor jou in mindering brengen. Het spijt ons jou niet anders te kunnen mededelen.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen