Opgelost door Riverty: identiteits fraude. niet opgelost ondanks toezegging.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 600317
Gebruiker
S.J.M. Jongen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

7-6-2022


AfterPay
T.a.v. Klantenservice
Postbus 434
8440 AK Heerenveen

cc. Infoscore
Postbus 3
8440 AA Heerenveen.


Geachte mevrouw, mijnheer,

Een aantal maanden geleden werd mijn vrouw ( ...........) verrast met een aanmaning van after pay. Het bleek om een fraude te gaan. Er was iets besteld door een onbekend persoon ( Festool machine en opgehaald in een postbox op de Meeuwenlaan in Zwolle (verdere gegevens bij u bekend)). Ik had toen contact met u. Er werd excuses aangeboden en de zaak werd overgedragen aan de fraudeafdeling. Ik zou er verder niets van horen.


Nu krijg ik echter wederom een aanmaning van infoscore ( hun dossiernummer 640000476467) met dreigende taal.

Ik had heden weer telefonisch contact met u. In eerste instantie werd mij gezegd om dan maar contact op te nemen met infoscore. Dat vond ik niet acceptabel. Wederom excuses. Had niet mogen gebeuren. De zaak is nu echt af gedaan.

Ik vroeg om een bevestiging per mail van deze toezegging. Ik wacht daar op.


Al met al een onverkwikkelijke zaak met een naar luchtje.


Met groet,

Gewenste oplossing

zie brief bovenin
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen