Klacht Riverty: Ik ga niet betalen voor een verkeerd model hoes

Klachtnummer
# 408608
Gebruiker
Pippel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Infoscore, het incassobureau dat door Afterpay is ingehuurd, stuurt mij een factuur bestaande uit
1 de prijs van de door mij getourneerde tablethoes
2 rente
3 incassokosten

om de volgende reden:
A de tablethoes is te laat ingeleverd. Ik heb het geretourneerd omdat het model niet goed was,
B het was gebruikt. om het te testen heb ik het toetsenbord opgeladen. Het bleek de verkeerde model te zijn.
C de zending was incompleet: ik heb de tablethoes én de stylo geretourneerd, meer zat er niet in het pakket.

Gewenste oplossing

Dat Afterpay gewoon de tablethoes crediteert.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen