Opgelost door Riverty: Ik heb betaald maar Afterpay blijft maar betalingsherinneringen sturen!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 598243
Gebruiker
Gebruiker1540636587
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Van Afterpay krijg ik betalingsherinneringen en inmiddels ook verhoogd met incassokosten. Ik heb direct betaald na levering van het product. Factuurnummer correspondeert met mijn betalingsbewijs. Inmiddels via mails contact gezocht en in + mijn betalingsbewijs! Maar dat is niet genoeg voor Afterpay en vragen ze nu weer om aanvullende informatie en reageren vervolgens niet maar wel...........met de volgende betalingsherinnering!

Gewenste oplossing

Heel snel laten uitzoeken wat er bij hun mis is gegaan en stoppen met het versturen de betalingsherinneringen+ incassokosten
Geboden oplossing
Klacht was ineens opgelost! Kreeg zomaar de bevestiging van de betaling. Dit na drie aanmaningen en twee keer een verhoging van de incassokosten! Geen enkele vorm van excuus of uitleg over de fout die ze hadden gemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen