Klacht Riverty: Ik kan de weigering niet aanvechten, omdat ik geen reden krijg van Afterpay.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 556634
Gebruiker
Ureca
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er word niet aan mij verteld wat de reden is dat ik geen gebruik kan maken van Afterpay. Als reden geeft de medewerker aan dat het niet mag vanwege privacy redenen terwijl ik zelf bel. De privacy wet is hier niet van toepassing.

Gewenste oplossing

Ik wil graag de reden van weigering weten. Zodat ik dit probleem kan aanpakken en rechtzetten.
Geboden oplossing
Niets!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik begrijp dat dit vervelend is en dat je hiervoor een exacte reden wilt, echter kunnen wij die jou niet verstrekken. Het spijt mij jou niet anders te kunnen berichten.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen