Klacht Riverty: Ik ontvang mijn retourbedrag niet van AfterPay

Klachtnummer
# 588286
Gebruiker
Eline99
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb ik november iets besteld en besteld via AfterPay. De bestelling heb ik terug gestuurd maar ik heb het bedrag nu 4/5 maanden later nog steeds niets ontvangen. Ik heb gemaild en gebeld en AfterPay zegt dat het is doorgevoerd naar hun collega’s in Duitsland. Ik krijg nu al een maand geen reactie meer op mijn vraag over wat de status is. Ik vind dat dit nu veel te lang duurt en er geen schot in de zaak zit dus ben ik genoodzaakt om het via een andere weg te proberen.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug betalen

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat je graag ziet dat dit opgelost gaat worden.
    Wij hebben dit nogmaals doorgezet naar onze financiële afdeling.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen