Klacht Riverty: Klacht Afterpay onjuiste informatie gekregen

Klachtnummer
# 396439
Gebruiker
Sara
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ook ik heb precies hetzelfde meegemaakt en ik sluit mij volledig aan! Ik heb precies dezelfde antwoorden gekregen en de webshop zegt weer nee je moet bij Afterpay zijn. Belachelijk !

Gewenste oplossing

Probleem oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste B. Adjmi,

    Bedankt voor je feedback.

    Wij vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
    Zou je ons per e-mail een toelichting kunnen sturen? Dit mag je mailen naar klachten@afterpay.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen