Klacht Riverty: Klantvriendelijkheid, daadkracht, oplossings gericht zijn ver te zoeken.

Rob73

Klacht gaat om het volgende: ik bestel voor iemands zijn 50e verjaardag 2 film boxen. dit op de helft van Augustus, gekozen hier met Afterpay te betalen wegens de reviews ! De levertijd word niet gehaald, er komt helemaal niets. ? tot ik 2 leeg geroofde verpakkingen kreeg zie foto's 1 zat niets in en de ander zat een stuk cover zonder discs en zwaar beschadigd. Keer op keer contact met Zavvi maar dan foto's 5x formulieren veel mail verkeer en na een maand kreeg ik wederom een melding die aangaf weer het zelfde in te dienen, weer een andere medewerker en begint het weer opnieuw. In de tussen tijd heb ik Afterpay op de hoogte gehouden. Eerst werd de factuur gepauzeerd, op mijn vraag aan Afterpay kunt u hier geen melding over sturen werd beantwoord wat moet ik sturen? Hierop aangegeven dat ze kunnen vragen of ze erna willen kijken en een antwoord er op geven. Zavvi reageert tussen de 24 a 48 uur. Nadat ik Afterpay heb gevraagd meerdere keren of e al iets bekend is na nu weken, word er doch op dwingende toon aangegeven dat ik moet wachten op het aflopen van de betaaltermijn. Zo ook zojuist werd er gezegd wie is Zavvi nee dan ben je lekker op de hoogte. Met erna collega heeft het al meerdere keren aangegeven om te wachten tot en met 30 September 2021. Terwijl er nu na weken nog geen antwoord is gekomen op de mail die Afterpay heeft verstuurd. Maar goed als zij het oplossen voor deze termijn zal ik deze review aanpassen ook op hoe en of.

Er voor de klant zijn, vriendelijk en netheid in omgang met chatgesprekken. En daadkracht. ? Als je dat niet wilt ga elders een baan zoeken dan hoor je hier niet thuis.

Bijlagen

AfterPay
    Beste R. E. Ebben, wat een rot situatie en vervelend dat het nog niet is opgelost/opgepakt.
    Ik ga je via de mail antwoord geven en uitleggen wat ik tot nu toe voor je heb gedaan.

Met vriendeljke groet,
    Jolanda
    Klantenservice AfterPay

Ook een klacht indienen over Riverty?