Klacht Riverty: mails met betalingsverzoeken komen niet aan

Marita van Ginkel

Ondanks meerdere herinneringen die ik nimmer heb ontvangen, heb ik al jullie kosten betaald!
Er vervelend omdat ik me namelijk van geen kwaad bewust ben.

Vandaag belde ik voor de zoveelste keer dat ik me weer rot schrok van de melding die nu ineens wel op mijn telefoon verscheen.
De behandeling aan de telefoon was bovendien ook ver onder de maat van klantvriendelijkheid.
De dame aan de telefoon gaat er gewoon vanuit dat het aan mij ligt.
Ik heb echter nooit een mail ontvangen met een betaalverzoek, anders had ik wel op tijd en direct betaald.

Ben eigenlijk zo teleurgesteld dat ik meteen de app van mijn telefoon heb verwijderd.
Ik hoop nog op een oplossing, maar als deze niet komt zal ik iedereen die ik ken waarschuwen via social media.

Onderzoeken waarom hun notificaties en mails niet aankomen bij mij.
niks opgelost! Geen begrip en geen onderzoek waarom ik deze notificaties niet heb ontvangen.

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat ontzettend balen dat je geen eerdere berichten vanuit ons hebt ontvangen.
    Wij zien dat je ons ook al een e-mail hebt gestuurd. Wij zullen op jouw e-mail gaan antwoorden.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?