Klacht Riverty: moet betalen ter wel ik niet heb

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 501884
Gebruiker
betsie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

goede morgen ik had wat besteld bij nutracare.nl en netjes terug gestuurd
ook gemeld bij afterpay nu krijg ik naar 3 maanden deurwaarder op de stoep dat ik het bedrag van 50 plus boete van 40 of ik dat maar moet betalen dus ik moet betalen en heb niets heb netjes bewijs gestuurd dat ik niet heb zijn er meer met die klacht hoor het graag

Gewenste oplossing

mijn probleem oplossen
Geboden oplossing
die nemen niet op en beantwoorden de mails ook niet dus vertel het maar en jullie sturen mijn deurwade om te betalen dus ik vind dat jullie het geld bij ze terug vraag en niet mijn heb ook al vaak met jullie gebeld daar over
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht.

    Helaas kunnen wij jou hierin niet verder helpen, omdat wij niet over de retour verwerking gaan. Wij raden jou aan om contact op te gaan nemen met Nutracare.nl.

    Je kan ze bereiken op 020-8932289 of via klantenservice@nutracare.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen