Opgelost door Riverty: Niets ontvangen toch betalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 601935
Gebruiker
Eric Dales
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb bij look and buy een Bluetooth speaker box gekocht
Deze heb ik nog niet ontvangen en ze reageren ook niet op WhatsApp of mail contact
Maar bij AfterPay staat me bedrag los en moet ik betalen

Gewenste oplossing

Dat ik van de bestelling af kan zien en dat ik geen geld kwijt ben
Geboden oplossing
Bedankt voor de hulp Maar naar mail van het bedrijf denk ik dat ik over 2 A 3 maanden nog niets binnen hebt En dat AfterPay me wel in de nek blijft hijgen Want ze hebben Vorige week al gezegd je zoekt het maar uit met juridisch loket of zo Dus hoop dat ze nu ook in zien dat ik niet fout ben maar dat bedrijf Maar super bedankt voor jullie hulp
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Eric,

    Bedankt voor je bericht! Ik kan mij voorstellen dat je nog niet wil betalen voor een bestelling die je nog niet hebt ontvangen, het is natuurlijk niet voor niets Afterpay. De factuur staat 14 dagen voor je op pauze en ik neem ook even contact op met de webshop over de levering.

    Mocht je voor 07-07-2022 nog geen bestelling hebben of geen reactie vanuit ons, laat het dan gerust even weten!

    Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    Silke

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen