Klacht Riverty: ondanks creditnota toch aanmaningen

00 2 brinks9@planet.nl

ondanks dat ik creditnota van bedrijf dj stunter krijg ik aanmaningen of sms bericht dat ik moet betalen, op 7 april bij dj stunter een radio gekocht, omdat deze slecht bereik had hebben we het in de originele verpakking retour gezonden, op 22 april credit nota van dj stunter ontvangen, maar dit bedrijf vertikt het om dit te annuleren, bewijs van de credit nota aan hun gemaild, contact gehad met juridisch loket en rechtsbijstand het probleem voor gelegd, beide partijen gaven aan dat het aan dj Stunter is en afterpay om dit op te lossen dit ook via de mail aan afterpay en dj stunter doorgegeven, omdat wij geen koopovereenkomst met djstunter hebben dat ze het moeten oplossen, Maar steeds leggen ze het weer bij ons neer en blijven wij aanmaningen en sms berichten dat we moeten betalen. Terwijl afterpay van alles op de hoogte is. Het is toch te zot voor woorden, de radio retour en dat je dan nog moet betalen omdat een bedrijf de administratie niet op orde heeft

dat ik geen aanmaningen meer krijg en dat ze dit probleem met het desbetreffende bedrijf oplossen, en het niet steeds weer in onze schoenen schuiven
het word weer aan ons terug gegeven

AfterPay
    Geachte heer Brinks,

Bedankt voor je bericht.

Wij factureren in opdracht van webwinkel Djstunter.nl. Webwinkel Djstunter.nl geeft aan dat het product dat je aan hen hebt geretourneerd niet is geretourneerd volgens de retourvoorwaarden.

Dat is de reden dat zij jouw retour niet verwerken in onze administratie en ons opdracht geven het bedrag aan je te factureren.

Ik raad je aan contact op te nemen met webwinkel Djstunter.nl en met hen tot een oplossing te komen. Indien dit niet mogelijk is, staat het je vrij een onafhankelijke partij in te schakelen (rechtsbijstandverzekering of wetswinkel.

Wij zijn hierin geen partij en kunnen hierin helaas niets voor je betekenen. Zolang de webwinkel je factuur niet aanpast, zul je van ons een betaalverzoek blijven ontvangen.

Monique

Ook een klacht indienen over Riverty?