Klacht Riverty: Onduidelijkheid Herinnering + Onmogelijk Contact met Klanten Service

AdrianaB

Dit gemaild naar AfterPay zoals mij werd verzocht bij mijn eerste klacht maar ik ontvang zelf de e-mail retour en niemand neemt contact met mij op. Beste Marcella,
Via KlachtenKompas een reactie van jou mogen ontvangen.
Ik ben heel blij daarmee.
Hieronder de eerste e-mail naar jullie klantenservice opgestuurd, waarvoor ik helemaal geen reactie heb mogen ontvangen.
Vanochtend opnieuw ingelogd op MyAfterPay en daar staat ook niets open en mijn laatste bestelling was van 05-12-2021, en uiteraard al betaald.
Jullie telefoonnummer vermeld op de site als op de brief, werkt helaas niet. Als de online chat met een medewerker. Nadat ik alle gegevens heb ik ingevoerd kreeg ik een bericht dat er helaas geen medewerker beschikbaar was. Ook enorm vervelend.
Dus graag wil ik weten of deze factuur terecht bij mij hoort, als dat zo is, graag van welke winkel en als dat niet van mij is, hopelijk de herinneringen te laten stoppen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,

Graag contact met een AfterPay medewerker. Zij horen mij te bellen/mailen want ik heb al veel tijd verspild om met hen in contact te komen.
Ik heb al 2 e-mails opgestuurd naar hun klachten adres. Tot nu toe helemaal geen reactie en hun telefoon nummer of werkt gewoon niet of blijf je lang wachten . AfterPay is gewoon niet klantvriendelijk, niet oké.

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Het kan kloppen dat er op dit moment niemand op de chat aanwezig is, echter zijn wij telefonisch goed te bereiken.

Wij willen jou graag verder helpen, maar dan ontvangen wij graag een e-mail van jou op het e-mailadres klachten@afterpay.nl.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?