Klacht Riverty: Onduidelijkheid over Herinnering

Klachtnummer
# 583848
Gebruiker
AdrianaB
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 weken geleden een 4e herinnering ontvangen van AfterPay terwijl ik nooit een 1ste, 2e of 3e had ontvangen. Ik kan ook niet zien bij welke winkel is wat gekocht. In mijn record heb ik niets besteld op deze datum. Als ik inlog op MijnAfterPay staat niets open en toch ontvang ik na deze 4e herinnering, een 2e herinnering en een SMS.
Chat online met AfterPay medewerker gaat het niet, nadat ik alle gegevens heb ingevoerd komt een bericht van 'Er is geen medewerker beschikbaar'.
OOk een e-mail opgestuurd 2 weken geleden nog steeds geen reactie daarop mogen ontvangen.
Dus officieel is deze klacht nog niet gemeld bij AfterPay want ze zijn niet thuis. Maar ik wil graag weten hoe dat zit en dat deze vervelende herinneringen stoppen.

Gewenste oplossing

Contact met AfterPay medewerker om dit op te lossen

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je geen eerdere berichten vanuit ons hebt ontvangen.
    Zou je ons een e-mail met jouw gegevens en toelichting kunnen sturen naar klachten@afterpay.nl? Dan kunnen wij dit verder nagaan.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen