Klacht Riverty: onterechte aanmaningskosten door het niet ontvangen van emails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 177493
Gebruiker
Marjavermeulen
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik word de laatste alleen benaderd door Afterpay Precasso. Emails hier voor ontvang ik niet. Ik heb het ook getest met 2 bestelling bij Onlinedrogist en Bodyenfitshop. Uiteraard heb ik hier ook al over gemaild, maar krijg geen reactie hier op. Ik zou het fijn vinden als ze eens nazien waardoor dat komt. Uiteraard zal ik alles netjes betalen, maar kap wel met het bestellen met afterpay.

Gewenste oplossing

Uitzoeken waarom ik geen emails meer ontvang en reageren.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Geachte mevrouw Vermeulen,
    Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail geeft u aan dat u geen (digitale) factuur en herinneringen heeft ontvangen.
    Volgens de administratie van AfterPay en onze technische informatie zijn alle digitale betaaloverzichten verzonden en afgeleverd. Deze zijn allen verzonden naar marjavermeulen1970@hotmail.com.
    Aanvullend hebben wij een herinnering per post naar u toegestuurd.
    Om u van dienst te zijn raad ik u aan inzake de openstaande facturen contact op te nemen met mijn collega’s van de Precasso afdeling. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0513-744117.
    Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
    Met vriendelijke groet,
    Monique
    Klantenservice AfterPay
  2. Auteur
    Marjavermeulen
    Datum
    Ik ga eind van de maand alles betalen, wat er staat, en dan stop ik met bestellen via afterpay.
  3. Auteur
    Marjavermeulen
    Datum
    Ik kan niet bewijzen, dat ik de mails niet heb ontvangen. Maar ook bij mijn laatste bestellingen kreeg ik geen email. Blijf het ook raar vinden, dat alleen de mails met aanmaankosten mij bereiken. Dit is niet altijd zo geweest. Had nooit problemen met Afterpay. Maar goed ik ben klaar met Afterpay. Heb alles betaald en maak er geen gebruik meer van.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen