Klacht Riverty: onterechte incasso geen geld terug tot op hede

jordy

afterpay heeft een tijdje terug onterecht een rekening naar een incassobureau gestuurd met de naam infoscore.
afterpay heeft toegegeven dat het onterecht was en ik zou mijn geld terug krijgen van infoscore.
na 2 weken nog geen geld terug gezien. wel moet ik de rekening van afterpay gaan betalen binnenkort. dit ga ik natuurlijk van zijn lang zal ze leven niet doen voordat ik mijn geld terug heb bij infoscore.

ik heb afterpay gebeld met de vraag of hun het geld kunnen halen zodat ik geen rekening meer open heb staan bij afterpay. helaas wiegeren ze dit.

ik wil een oplossing of mijn geld terug of dat de rekening vervalt bij afterpay.
ik zie dit als een fout bij afterpay aagezien hun er voor gezorgd hebben dat ik een onterechte incasso heb bij infoscore,. dus vind ik ook dat hun dit mogen oplossen.

geld terug of dat de rekening bij afterpay vervalt.
De aangeboden oplossing van afterpay is betaal maar dubbel. Ondertussen bijna 3 weken verder en nog steeds geen cent terug gezien . Dit is precies hoe ze werken bij afterpay laat de consument maar lekker dubbel betalen.

AfterPay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Riverty?