Klacht Riverty: Oplichters stayhealty Shop

Rendek

Ik heb een e-mail herinnering ontvangen van Stay health shop. Na contact met afterpay zeggen ze dat je zelf contact met het bedrijf moet zoeken. Zowel het email is niet bekend en telefoon is constant in gesprek, dus niet bereikbaar.
Het betreffende artikel heb ik nooit besteld.
Ook het bezoek aan hun website heeft niets opgeleverd.
Ik hoop dat uw organisatie gerichter omgaat met dit soort bedrijven. Mijn gegevens hebben ze mogelijk gebruik bij een aanvraag van een gratis pakket van afvalprodukt.
Dus Stayhealty Shop geen zaken mee doen. Oplichters.

Onderzoek werkwijze Stayhealty Shop.
Contactgegevens niet oke.
Zoals al in de klacht aangeheven is het bedrijf niet bereikbaar. Zowel telefonisch als email geen contact met hen te krijgen. Idus de oplossing is die aangedragen wordt helpt niet. Ik weet dat ik geen bestelling heb gedaan. Ik ben blij dat ik altijd ideal betaal en nooit achteraf betaal. Ze makkelijk misleiding zoals jullie Afterpay zo laten misbruiken door dit soort bedrijven. Schande om er vanuit te gaan dat de bedrijven altijd gelijk hebben . Beter om dergelijke brieven te negeren lijkt me.

AfterPay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Riverty?