Klacht Riverty: Oplichting - met extreem hoge administratie kosten

TeleurgesteldeKlant

Ik heb een bestelling geplaatst met Afterpay bij het ontvangen van het betaalverzoek heb ik direct betaald. Dit was een verzoek dat ik via de post heb ontvangen en hier zaten direct admin kosten van 22 euro aan verbonden. Deze admin kosten heb ik niet betaald, aangezien ik deze kosten onterecht vond
Eerder betaalverzoek via mail bleek in mijn spam terecht te zijn gekomen. En is mij dus niet onder ogen gekomen.

Ik vind het onterecht dat ik ondanks dat ik meteen betaal zodra ik het betaal verzoek onder ogen heb gekregen ik 30% van het totaal bedrag extra moet betalen. Afterpay heeft mijn telefoonnummer, mail en adres, en hadden dus ook de mogelijkheid een herinnering via meerdere wegen te versturen.

Ik ben door afterpay gewezen op mijn plicht mijn spambox te controleren, maar ze geven geen antwoord op mijn vraag naar hun plichten mbt versturen betaalverzoek. Vervolgens krijg ik een dreig mail dat ze genoodzaakt zijn het dossier over te dragen aan een incasso bureau.

De administratiekosten schrappen

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor jouw feedback.

Alvorens er administratieve kosten berekend worden, wordt er een origineel betaaloverzicht en een kosteloze herinnering verzonden.

Je krijgt 28 dagen de tijd om je betaaloverzicht kosteloos te betalen.Daarna worden er pas administratieve kosten berekend.

Ik heb je zojuist een overzicht van de verzonden betaaloverzichten gemaild.

Lisette
    TeleurgesteldeKlant
    Geen mail ontvangen.

Ook een klacht indienen over Riverty?