Klacht Riverty: Rekening dubbel

Klachtnummer
# 288774
Gebruiker
Loesje197
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na het betalen van mijn rekening kreeg ik alsnog een brief dat de rekening nog open staat. Op e-mail wordt niet gereageerd

Gewenste oplossing

Los dit op want ik ga niet dubbel betalen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Helvrich, wij willen het graag voor u nakijken. Met welk mailadres heeft u de bestelling gedaan en wat is het ordernummer? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Jolanda

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen