Klacht Riverty: Retourzending wordt niet geannuleerd

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 561682
Gebruiker
Acb Ooteman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben bij Redplay een product besteld ,die defect was,dus retour is gedaan
Productnummer : T2442174
Factnr:1586595906X5e44f
Redplay wil niet doorgeven aan afterpay dat ze item retour gehad hebben en wij deze dus niet hoeven te betalen

Gewenste oplossing

Dat zij redplay someren dat de retourzending wordt doorgegeven aan afterpay
Geboden oplossing
Ze blijven erbij dat ze retourbevestiging nodig hebben en die krijgen ze niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij hebben contact gehad met de webshop en de betaalverplichting blijft bij ons staan.
    Wij raden jou aan om dit verder op te gaan pakken met de webshop. Dit omdat wij buiten koopovereenkomst staan welke jij hebt afgesloten hebt met de webshop.

    Mochten jullie er samen niet uit komen, dan kan je altijd nog advies in winnen bij een 3e onafhankelijke partij. Zoals het juridisch loket of de rechtsbijstand.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen