Opgelost door Riverty: Steeds terugkerende aanmaningen voor allang betaald produkt

H.E. Hemmink

Ik ontvang steeds terugkerende aanmanende incasso’s voor een produkt dat door mij al lang betaald is. De app van After Pay geeft dit zelfs aan en ik heb een bedankbrief ontvangen voor mijn betaling van dit produkt zoals After Pay die altijd standaard verstuurt. Emails naar de klantenservice geven geen resultaat: er wordt een standaard bericht teruggestuurd. De telefoonlijn van de klantenservice is altijd bezet. Men is dus onbereikbaar.

Ik wil dat After Pay mij bericht stuurt dat dit voor mij lastige en irritante probleem door hun wordt opgelost.

Tot nog toe geen onterechte factuur meer ontvangen.

AfterPay
    Beste,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je bericht krijgt van AfterPay terwijl er al betaald is. Ik zie dat mijn collega jou hier al over heeft gemaild, mogelijk is de bestelling dubbel geregistreerd. We hebben al een bericht verstuurd naar de webshop om dit op te lossen.

Zodra wij meer horen dan laten we het weten!

Luen

Ook een klacht indienen over Riverty?