Opgelost door Riverty: Steeds terugkerende aanmaningen voor allang betaald produkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459533
Gebruiker
H.E. Hemmink
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ontvang steeds terugkerende aanmanende incasso’s voor een produkt dat door mij al lang betaald is. De app van After Pay geeft dit zelfs aan en ik heb een bedankbrief ontvangen voor mijn betaling van dit produkt zoals After Pay die altijd standaard verstuurt. Emails naar de klantenservice geven geen resultaat: er wordt een standaard bericht teruggestuurd. De telefoonlijn van de klantenservice is altijd bezet. Men is dus onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Ik wil dat After Pay mij bericht stuurt dat dit voor mij lastige en irritante probleem door hun wordt opgelost.

Geboden oplossing
Tot nog toe geen onterechte factuur meer ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Ik begrijp dat het vervelend is dat je bericht krijgt van AfterPay terwijl er al betaald is. Ik zie dat mijn collega jou hier al over heeft gemaild, mogelijk is de bestelling dubbel geregistreerd. We hebben al een bericht verstuurd naar de webshop om dit op te lossen.

    Zodra wij meer horen dan laten we het weten!

    Met vriendelijke groet,
    Luen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen