Klacht Riverty: Terugbetaling lukt niet door technisch storing ?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 564645
Gebruiker
Melanie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben een terugbetaling tegoed van AfterPay, meerdere mails gestuurd, deze zijn niet beantwoord. Net via de chat contact gezocht en werd medegedeeld dat ze een technisch probleem zouden hebben en dat het tot het eind van de het jaar kon duren voordat het bedrag teruggestort zou worden. Het gaat om een bedrag van 99,98 en we zitten er nogal om verlegen. Technisch probleem kan, maar dan los je het op een andere manier op.

Gewenste oplossing

Mij het geld terugstorten waar ik recht op heb
Geboden oplossing
Ze proberen de technische storing te verhelpen. Zoek een andere oplossing, je kunt mensen niet laten wachten op hun geld tot eind van het jaar. Dat is het probleem naar de klant toe schuiven en dat is niet hoe het hoort!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wachten op je geld is helemaal niet prettig. Wij begrijpen echt heel goed dat je hiervan baalt, dat doen wij namelijk ook. Helaas hebben we een technische storing waardoor wij niet tijdig betalingen kunnen terugstorten en daardoor een achterstand in deze terugbetalingen hebben. Wij werken nu met man en macht aan een oplossing zodat we snel weer alle terugbetalingen op tijd kunnen doen. Ons doel is dit voor het einde van het jaar opgelost te hebben, het kan daardoor langer duren dan dat je normaal van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen