Klacht Riverty: Tommy tele Shopping moet de afgezegde bestelling ook bij Afterpay stoppen
Details
Klacht
Sinds 6 oktober was een bestelling gedaan bij Tommy Teleshopping.Die was nooit bij Post nl aangekomen, laat staan bij ons.Het nummer was .Op 17 oktober begonAfterpay met brieven sturen waarin om bet. werd gevraagd van niet ontvangen producten.Kenmerk bij afterpay . Op 28 oktober volgde tweede brief van Afterpay,terwijl de status van het pakket aangaf dat Postnl het nog niet ontvangen had.Mijn man werd rond eind oktober ernstig ziek en lag de gehele maand november in het ziekenhuis.Vanaf toen had ik mij ermee bemoeid, en met zijn toestemming, de bestelling opgezegd.Tommy Tele Shopping ging akkoord en zou met Afterpay de bestelling stopzetten.Hierna moest ik beide bedrijven nog 4 keer op bellen omdat Afterpay maar brieven bleef sturen waarin gedreigd werd met het nemen van juridische stappen.Ieder keer werd ik van kastje naar de muur gestuurd.Ieder keer belooft Tommy Tele Shopping dat ze het dit keer wel gaan op lossen en dat we niet meer lastig gevallen worden door Afterpay.@7 december 2016, stuurde afterpay weer een brief dat er binnen twee weken na dato betaald moest worden.We hopen dat we langs deze weg wel kunnen bereiken wat de medewerkers van Tommy Tele Shopping al die tijd niet is gelukt.Gewenste oplossing
Dat Tommy Tele Shopping daadwerkelijk zorgt dat Afterpay stopt met opeisen van betaling van nooit ontvangen produkten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.