Opgelost door Riverty: Vlek in shirt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165892
Gebruiker
Jolanda
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn zoon heeft een shirt en broek gekocht bij soccerfanshop.nl ordernummer 200015918. Op het shirt zat een vlek en het is teruggestuurd naar Soccerfanshop alleen had mijn zoon de kaartjes er al af gehaald en deze niet mee gestuurd. Soccerfanshop stuurt nu geen nieuw shirt en dat is terecht. Wel is er op 8 april beloofd dat ze gaan proberen het shirt schoon te maken hierop hebben wij verder niets meer gehoord. Ook heb ik aangeboden om alleen de broek te betalen.
Nu krijgen we nogmaals een herinnering en hierin wordt gedreigd met een deurwaarder. Misschien is het handig dat Afterpay ook communiceert met Soccerfanshop dan weten ze wat er speelt.

Gewenste oplossing

Een nieuw shirt en de totale factuur wordt betaald of alleen de broek betalen.
Stoppen met de aanmaningen want wij zijn bezig met een oplossing en willen betalen.
Afterpay communiceer eens met Soccerfanshop!!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste heer Takx, wat jammer om te lezen dat dit zo'n langslepende kwestie is. Tot nu toe hebben wij nog geen bericht van de webshop, noch uw zoon vernomen. Tot gisteren, gisteren heeft uw zoon ons een e-mail gestuurd. Wij hebben naar aanleiding van deze e-mail contact opgenomen met de webshop en uw zoon heeft hier een terugkoppeling over gehad. Wij hopen van harte dat dit zo spoedig mogelijk door de webshop wordt opgelost!

    Met vriendelijke groet,

    Petra

  2. Auteur
    Jolanda
    Datum
    De webshop heeft de klacht nu netjes opgelost. Jammer dat dit zolang moet duren, ik begrijp ook niet goed dat er niet eerder communicatie is tussen de webshop en Afterpay. Maar wij zijn tevreden, bedankt voor de afhandeling!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen