Klacht Riverty: waardeloos bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 560731
Gebruiker
sjoerd
Datum
1 reactie

Details

Klacht

afterpay weiger zonder opgaven van reden bestellingen als je belt geven ze iedere keer een andere verzonnen reden en oplossingen die niet helpen, en niet waar zijn. en wat hun zeggen werkt niet en worden ze geïrriteerd, erg onprofessioneel .

Gewenste oplossing

dat ze eens ophouden met onterecth weigeren en geen leugenachtig advies geven en de waarheid spreken
Geboden oplossing
dat is allemaal onzin heb al geprobeerd dan zeggen ze dat het aan mijn ip adres ligt ook onzin, hun beweren zelfs dat mijn wifi het zelfde ip adres heeft als mijn telefoon heb het bij iemand anders in een andere plaats geprobeerd. en zelfs via een vpn. werkt gewoon niet. of ze vertrouwen kennelijk mensen niet. maar hun oplossingen werken gewoon niet. en als jet aangeeft dat je het al heb geprobeerd gaan ze geïrriteerd doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij hebben het voor jou nagekeken en wij raden jou aan om een nieuwe bestelpoging te gaan doen onder een bedrag van € 75,00 vanaf jouw eigen thuislocatie via een gesloten WIFI verbinding of 4G verbinding.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen