Klacht Riverty: waardeloos bedrijf

sjoerd

afterpay weiger zonder opgaven van reden bestellingen als je belt geven ze iedere keer een andere verzonnen reden en oplossingen die niet helpen, en niet waar zijn. en wat hun zeggen werkt niet en worden ze geïrriteerd, erg onprofessioneel .

dat ze eens ophouden met onterecth weigeren en geen leugenachtig advies geven en de waarheid spreken
dat is allemaal onzin heb al geprobeerd dan zeggen ze dat het aan mijn ip adres ligt ook onzin, hun beweren zelfs dat mijn wifi het zelfde ip adres heeft als mijn telefoon heb het bij iemand anders in een andere plaats geprobeerd. en zelfs via een vpn. werkt gewoon niet. of ze vertrouwen kennelijk mensen niet. maar hun oplossingen werken gewoon niet. en als jet aangeeft dat je het al heb geprobeerd gaan ze geïrriteerd doen.

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben het voor jou nagekeken en wij raden jou aan om een nieuwe bestelpoging te gaan doen onder een bedrag van € 75,00 vanaf jouw eigen thuislocatie via een gesloten WIFI verbinding of 4G verbinding.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?