Klacht Riverty: Weigering

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 520610
Gebruiker
Destiny
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan geen bestelling plaatsen, omdat afterpay het weigert. Het bedrag is 51,95 euro en ik heb al vaker bestellingen gedaan met afterpay en netjes op tijd betaald, ik heb dan ook geen openstaande facturen. Hoe kan het dat afterpay het dan toch weigert?

Gewenste oplossing

Niet weigeren
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij willen dit graag voor jou nagaan, maar zou je dan telefonisch contact of per e-mail contact met ons op willen gaan nemen? Je kan ons telefonisch bereiken op 020 - 7 230 270 of via klantenservice@afterpay.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen