Opgelost door Riverty: Wil betalen via Afterpay maar krijg de kans niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 480359
Gebruiker
FM
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb op 02-08- 2020 rolgordijnen besteld bij Ilumio, geleverd op 09-09-2020. Op 07-09-2020 had ik al een tweede herinnering van Afterpay met natuurlijk extra administratiekosten. Had al gemaild dat het betalen via de app niet lukte(bankpasnummer klopt niet) geen antwoordt. Na nog 10 tot 15 mails nog steeds geen antwoordt. Wel een derde herinnering. Wil de originele factuur graag betalen, maar ik krijg de kans niet. Mensen nooit betalen via Afterpay, zeer slecht bedrijf, geen bestaansrecht.

Gewenste oplossing

Ik wil de oorspronkelijke factuur betalen.
Geboden oplossing
Extra kosten worden niet in rekening gebracht.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen