Klacht Riverty: Wil mijn account verwijderen

Klachtnummer
# 585204
Gebruiker
Carpediem@2022
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik zou 4 herinneringen en een voor aankondiging te hebben ontvangen waar ik niets van weet. Hoe ontvangen? Zeker niet per mail en ook niet per brief. Ineens kreeg in een brief per mail !! en per post !! van een incassobureau of dat ik het bedrag plus 40 euro incasso kosten binnen een paar dagen moest overmaken. Het kwam net voor het weekend dus had ik geen tijd genoeg om het helemaal uit te zoeken.
Dit is al 2x gebeurd en ben er ook helemaal klaar mee.
Ik wil mijn account verwijderen maar dat blijkt niet te kunnen dus vraag ik bij deze hoe of wie dat dan wel kan doen.
Bij voorbaat dank.

Gewenste oplossing

Mijn account verwijderen zie klacht.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je onze eerdere berichten niet hebt mogen ontvangen.

    Het is voor ons niet mogelijk om een account te verwijderen. Dit omdat wij niet met een account werken.
    AfterPay verwerkt je gegevens in basis uitsluitend voor het uitvoeren van de betaalovereenkomst die je met ons sluit. Deze overeenkomst komt tot stand wanneer je een bestelling doet in een webwinkel en kiest voor onze betaalmethode.

    Ik vertrouw er op je hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen