Klacht Riverty: Zoek het maar uit

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 550733
Gebruiker
Joop66
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 2 juli besteld bij crystalCBD crystal detox en de afterpay button aangevinkt.Hier kwam geen bevestiging op.Daarna alsnog betaald met mollie payments.Het bestelde product is geleverd zonder pakbon en gebruiksaanwijzing.Op 5 juli komt er een rekening van afterpay voor crijstel detox omdat er 2 bestellingen zijn geplaats.De tweede levering heeft nooit plaats gevonden maar na tel.conract is dat niet hun probleem.volgende aanmaning ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat afterpay deze claim laat vervallen
Geboden oplossing
Kontakt opnemen met webshop
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wij factureren aan de hand van de gegevens die wij doorkrijgen vanuit de webshop. Mocht het niet kloppen dat er 2 bestellingen zijn geplaatst, dan raden wij jou aan om dit met hen op te gaan pakken.

    Ook zien wij terug dat één van onze collega's op 13-08-2021 een e-mail heeft gestuurd naar bestel-cbd.nl met het verzoek om dit na te gaan. Wij kunnen op dit moment niet meer voor jou betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen