Opgelost door Riverty: zomaar 2e betalingsherinnering zonder eerdere mails

content Opgelost
Colour&16Purple

Op 21 april 2021 iets besteld via afterpay. Kreeg dezelfde dag een mailtje met onderstaande tekst:
Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail. Met de AfterPay app zie je direct de meest actuele status.
Betaaloverzicht heb ik nooit ontvangen, ook niet als "spam".
Op 27 mei kreeg ik de tweede betalingsherinnering met daarbij een boete (administratiekosten) van 13,50 euro.
Ik heb het bedrag van de aankoop over gemaakt, zonder de boete en Afterpay laten weten dat ik wegens het ontbreken van eerdere mails (betaaloverzicht en 1e herinnering) niet bereid ben om de boete te betalen. Kreeg direct daarna een mailtje dat er nog 13,50 openstaat ter betaling. Krijg, mede op basis van andere klachten, sterk de indruk dat Afterpay een bijzondere werkwijze hanteert om er zelf beter van te worden.

boete (administratiekosten)van 13,50 intrekken
De administratiekosten van 13, 50 euro hoef ik niet te betalen. Wel zegt Afterpay dat er eerder een betalingsoverzicht en een herinnering zijn verstuurd, die ik dus absoluut niet heb ontvangen. Ik blijf de werkwijze van Afterpay daarom dubieus vinden en zal niet opnieuw gebruik maken van hun diensten.

AfterPay
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben jou per e-mail voorzien van een antwoord. Dit in verband met het benoemen van persoonlijke gegevens.

Marcella

Ook een klacht indienen over Riverty?