Opgelost door Riverty: zou mail krijgen om te betalen maar kreeg dit niet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 536160
Gebruiker
LeeuwIn#000
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had op 8 maart bij Verfwinkel.nl en op 6 maart bij Maxaro.nl spullen besteld en zou na enkele dagen per mail een betaaloverzicht van AfterPay ontvangen en van daaruit zou ik de bestelling via DigitAccept/iDAEL kunnen betalen. Ik heb daar helaas niets van ontvangen terwijl ik mijn e-mailadres ook moest opgeven.
Nu kreeg ik geen mail van AfterPay dus dacht ik wacht maar af.
Ik kreeg op 26 april een laatste herinnering per post van AfterPay en moest extra administatiekosten betalen. 1e herinnering die ik niet heb ontvangen €9.50 en 2e herinnering €12.50. Heb daarop gebeld met AfterPay en ze zeiden dat ik wel van hun een e-mail had ontvangen, ik had ook in ongewenste mail niets van hun gezien. Ik moest dan maar de rekening overmaken met voor beiden €9.50 meer, maar toen kreeg ik wel gelijk een mail dat ik het kon betalen, Raar toch. Ik vindt dit gewoon oplichting. ik wou dit even kwijt maar heb hun toch maar betaald.

Gewenste oplossing

Ik heb alles betaalt dus vindt het goed zo, ze moeten gewoon eerlijk zijn en gelijk een mail sturen ipv. anderhalve maand later per post.
Volgens hun had ik daar zelf achteraan moeten gaan.
Geboden oplossing
Ik heb bericht van hen terug ontvangen waarin ook stond dat ze me meerdere keren een mail hadden gestuurd, maar ik had echt niets ontvangen ook niet in ongewenste mail. Maarja dat zijn hun woorden tegen dat van mij. Dat win ik toch nooit, maar ik heb betaald en laat het maar zo als het is. Hiermee is dit afgedaan maar ik zal zeker met AfterPay geen zaken meer doen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat ontzettend balen dat je onze eerdere berichten niet hebt mogen ontvangen. Wij zien dat wij voor beide bestellingen meerdere mails hebben verstuurd naar het e-mailadres dat is opgegeven tijdens het plaatsen van de bestelling.

    Wij zien dat onze collega jou al tegemoet is gekomen door de 2e administratiekosten in mindering te brengen. Wij kunnen jou helaas niet voorzien van een ander antwoord.

    Eventueel kan je in de toekomst ook gebruik maken van onze App of My AfterPay via onze website, zodat je ten alle tijden een overzicht hebt.

    Met vriendelijke groet,
    Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Riverty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen