Klacht Riviera Maison: Bezorgtijd

Klachtnummer
# 356793
Gebruiker
Bozehenkie800
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op de site staat. Vandaag besteld morgen in huis. Uitzondering van meubels. 1 melkpotje en 1 suikerpotje besteld. Direct betaald. Echter na 3 weken nog niks ontvangen. 2 mails gestuurd. NIKS GEEN REACTIE!! Toen maar gebeld. Kreeg het antwoord. Nee komt 22 maart. Nog steeds NIKS ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat ze het aanpassen op de site want de levertijd klopt dus niet! Ik verwacht nog een reactie via de mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen