Klacht Riviera Maison: Dat het bedrijf totaal onbereikbaar is als je o nline een aankoop doet.

Klachtnummer
# 504785
Gebruiker
katootje 53
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had een besteling geplaatst, kreeg wel automatisch een bevestiging vd bestelling, maar hoorde daarna niets meer. Na 4 dagen een mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd wordt omdat ik het voor sinterklaas wilde hebben, daarop geen reactie ontvangen.HET BEDRIJF 2 x gebeld, 2 x 15 minuten in de wacht gestaan met de mededeing dat er 6 wachtende voor me waren. Toen we bij 3 wachtende waren werd de verbinding verbroken.

Ik heb toen een mail gestuurd met mn herroepingsrecht, dat ik de order wilde annuleren, daarop ook geen enkele reactie.

Na 8 dagen werd het bestelde bezorgd zonder enige aankondiging dat het verzonden was of een track en trace

Ook nooit meer een reactie ontvangen op mijn 2 mails, en nog een keer geprobeerd tel. contact op te nemen, waarna weer na 10 min. wachten
de verbinding werd verbroken.

Gewenste oplossing

Op zn minst reageren op mijn mails en zorgen dat ze tellefonisch goed bereikbaar zijn. Dit heeft mij 35 belminuten gekost en 35 minuten aan tijd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen