Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Riviera Maison: Door het bedrijf geannuleerde bestellingen van afgelopen weekend
Details
Klacht
Op 8 mei heb ik bestellingen bij Riviera maison geplaatst die inmiddels allemaal door het bedrijf zijn geannuleerd. Op prijzen van de producten bleven in de winkelmand hetzelfde, echter werd onderaan de streep 35 euro korting vergeven. Dit in combinatie met de stuntactie: Days of Desire.Mijn moeder had ook een bestelling geplaatst en die is wel opgestuurd terwijl zij ook dezelfde korting heeft gekregen. Er is dus sprake van willekeur en dat is erg oneerlijk.
Daarbij is het geven van extra korting ook geen geldige reden om de order te annuleren volgens de algemene voorwaarden van het bedrijf
Gewenste oplossing
De bestelde producten opsturenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.