Klacht Riviera Maison: Hoge retourkosten berekenen terwijl je onduidelijk bent voorgelicht over product.

Klachtnummer
# 370438
Gebruiker
G.T.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tafel besteld via internet. Totaal andere kleur en structuur dan op de site. Groen/gelig helemaal glad i.p.v. houtkleur en structuur.....klantenservice gebeld, ze zeggen het is een natuurproduct, doen we niets aan. Nu moet ik transportkosten betalen (75 euro bezorgen en 60 euro retour= 135 euro!) Ze nemen niet eens de retourkosten voor hun rekening....Was klant, maar ga er niet meer kopen.... Het gaat me niet eens om de tafel maar om de absurd hoge transportkosten.

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat ze de retourkosten voor hun rekening nemen in deze. Levering betaal ik uiteraard zelf!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Riviera Maison?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen