Wij vinden dat Riviera Maison hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Riviera Maison: Ligt al 6 weken een bestelling in het magazijn die niet verstuurd word
Details
Klacht
Mijn moeder wacht al 6 weken op haar bestelling. Al meerdere keren gebeld en gemaild, telefoniste geeft aan niks te kunnen betekenen dan moeten we weer een mail sturen maar daar word al weken niet op gereageerd. Ze geeft aan dat het nog steeds na 6 weken !!!! In het magazijn ligt er er niks aan kan doen??? Dan moet me moeder maar annuleren!! Nou als Rivièra Maison acties heeft ontstaan dus steeds lever problemen en willen ze dat de mensen gewoon annuleren hoe slecht is die service !! Maar dan heb je geen recht meer op de aanbieding, gaat Rivièra Maison nou eindelijk een keer wat doen aan die ontzettende slechte klanten service ?? Nog nooit meegemaakt in geen enkel bedrijf waar telefonistes er voor spek en bonen zit omdat ze niks kunnen doen. Ook hun klachten hierover worden niet serieus genomen ze geven aan al vaker klachten over te hebben gemaild maar ook hun kunnen niks doen dus waarom die telefonistes er zijn geen idee. Zeer slechte service, komen geen enkele afspraak na zeggen terug te mailen maar gebeurd a 6 weken niet niks. Wanneer gaan ze de bestelling nou een s versturen?? Hoe moeilijk kan het zijn om een bestelling van 6 weken geleden in te pakken en te versturen naar de klant die er wel betaald voor heeft. Tot op heden nog niks wijzer net weer gebeld maar helaas ze kunnen niks doen ligt nov steeds in het magazijn is op voorraad maar meer info is er niet, ze heeft ook geen idee hoelang dit nog gaat duren ook op hun mails komen geen reacties dus zowel naar klanten al de klantenservice word niet omgekeken en er word al helemaal niks geregeld geen enkele reactie of alle mails schandalig !!Gewenste oplossing
Ik zou willen dat de bestelling waar voor betaald is gewoon netjes volgens afspraak word verstuurd. Ook zou de klantenservice echt enorm verbeterd kunnen worden want dat is echt waardeloos!! Werken niet samen en reageren nergens op op mail van de klant niet maar ook niet op de mails van de telefonistes dat is toch beneden alle peil. Voor zo’n dure winkel mag je wel wat service verwachten maar kom alleen maar slechte recensies tegen van de webshop dus hierna maar niks meer online kopen jammer dat ze dan niks meer verkopen maar we kunnen geen winkels redden die er alleen voor hunzelf zijn. Wij kunnen hieronder ook geen track and tracé nummer plaatsen want na 6 weken is die er nog steeds niet.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.